Centar za pomoć

Što su KEKS Pay režije

  • O usluzi
    • Što su KEKS Pay režije?

      KEKS Pay režije je usluga sigurnog primanja računa za režije digitalno u KEKS Pay te dodatno u PDF formatu i po želji na e-mail. Pristigle račune u KEKS Payu (npr. za vodne usluge, čistoću, komunalnu naknadu itd.) plaćaš pojedinačno ili skupno jednim potezom prsta, i to bez naknada, čak i ako živiš u inozemstvu. Pristigle račune u PDF-u čuvamo najmanje 2 godine, a pripadajuće transakcije 11 godina.

    • Tko su izdavatelji računa?

      Izdavatelji računa su komunalna poduzeća, telekomi, osiguranja, gradovi, vrtići i drugi. Jednostavno – svi oni koji građanima izdaju i šalju račune za režije (uplatnice). Upravo ti oni u suradnji s nama omogućuju da njihove račune primaš u KEKS Pay i plaćaš bez naknada, jer su trošak naknade za transakciju preuzeli na sebe.

    • Hoćete li dodavati nove izdavatelje računa?

      Apsolutno. Intenzivno radimo na tome da broj izdavatelja računa u KEKS Payu bude što veći. Otvoreni smo za sve, a aktualni popis izdavatelja računa prati u KEKS Payu.

    • Koja je razlika između KEKS Pay režija i Uplatnica?

      Ako želiš, KEKS Payem režije možeš platiti tako što aplikacijom skeniraš 2D barkod ili slip HUB-uplatnice bilo kojeg izdavatelja u Hrvatskoj. Plaćanje skeniranjem uplatnice se naplaćuje najviše 0,35 EUR po uplati. S druge strane, uslugom KEKS Pay režije ti omogućavamo da od manjeg broja ponuđenih izdavatelja račune primaš digitalno u KEKS Pay i plaćaš bez naknada. Time će izdavatelj računa uštedjeti na troškovima tiska i dostave računa.

  • Aktivacija i deaktivacija
    • Kako mogu aktivirati KEKS Pay režije?

      U KEKS Payu pronađi izdavatelja računa i pošalji mu zahtjev za aktivacijom usluge KEKS Pay režije. U zahtjev upisuješ svoje osobne podatke te Poziv na broj primatelja (PNB) koji ćeš prepisati s neke ranije HUB-uplatnice. Izdavatelj računa će potom primiti i obraditi tvoj zahtjev. Nakon odobrenja, naredne račune ćeš primati u KEKS Pay digitalno te po želji dodatno i na svoj e-mail.

    • Hoću li SVE račune jednog izdavatelja ubuduće automatski primati u KEKS Pay?

      Ne. Od jednog izdavatelja primaš onoliko računa koliko si pripadajućih zahtjeva poslao.

    • Što trebam napraviti da sve račune jednog izdavatelja primam u KEKS Pay?

      Izdavatelju računa možeš poslati onoliko zahtjeva koliko različitih računa od njega primaš. Dakle, za svaki zasebni račun se šalje zasebni zahtjev istom izdavatelju.

    • Mogu li zahtjev poslati za neku drugu osobu?

      Trenutačno ne. Zahtjev možeš poslati samo za one račune koje glase na tebe.

    • Mogu li koristiti KEKS Pay režije ako živim u inozemstvu?

      Možeš. Pošalji zahtjev i po odobrenju ćeš naredne račune primati direktno u KEKS Pay. U aplikaciju dodaj svoju inozemnu VISA, Mastercard, Maestro ili Diners Club karticu i račune plaćaj bez naknada iz Hrvatske ili bilo kojeg drugog mjesta na svijetu!

    • Koliko dugo se obrađuje poslani zahtjev?

      Izdavatelj računa zahtjev obrađuje u kratkom roku. Iznimno, obrada zahtjeva može potrajati nekoliko dana.

    • Što ako je zahtjev odbijen jer je usluga već aktivirana?

      Moguće je da uslugu digitalnih računa (i-Računa) imaš aktiviranu preko on-line bankarstva neke druge banke. U tom slučaju odgovarajući i-Račun prvo trebaš otkazati u on-line bankarstvu druge banke i potom je ponovno aktivirati slanjem novog zahtjeva kroz KEKS Pay.

    • Kako mogu otkazati KEKS Pay režije?

      Uslugu možeš otkazati kroz KEKS Pay aplikaciju. U značajci KEKS Pay režije uđi u ekran s detaljima svakog odobrenog zahtjeva te pritisni „Otkaži uslugu“. Otkaz usluge će automatski biti proslijeđen izdavatelju računa.

    • Naplaćuje li se naknada za odustajanje?

      Nema naknade za odustajanje od KEKS Pay režija niti bilo kakvih drugih dodatnih ili skrivenih troškova povezanih s ovom uslugom.

  • Primanje režija
    • U kojem obliku režije primam u KEKS Pay?

      U KEKS Pay primaš račun digitalno te u PDF-u kakav i inače primaš poštom i/ili e-mailom, a iz pripadajuće uplatnice automatski se popunjava nalog za plaćanje. Plaćanje u konačnici izvršavaš jednim potezom prsta.

    • Kako mogu KEKS Pay režije primati dodatno i na svoj e-mail?

      Prilikom slanja zahtjeva aktiviraj opciju „Račune želim primati dodatno i na e-mail“, zatim upiši svoju e-mail adresu i pripadajuće račune ćeš ubuduće primati dodatno i na svoj e-mail.

    • Kako ću saznati da mi je stigao račun u KEKS Pay?

      O svim pristiglim KEKS Pay režijama ćemo te obavijestiti push porukom. Uz to, pristigle režije možeš u svakom trenutku provjeriti pod rubrikom „KEKS Pay režije“.

    • Hoću li režije koje primam u KEKS Pay ubuduće primati i u poštanski sandučić na kućnu adresu?

      Ne. Računi poslani u KEKS Pay vrijede isto kao i računi poslani poštom na kućnu adresu. Pripadajući PDF u svakom trenutku možeš preuzeti na svoj uređaj ili proslijediti nekome na e-mail ili chat.

  • Plaćanje i potvrde
    • Ima li naknada za plaćanje KEKS Pay režija?

      Nema. KEKS Pay režije je besplatna usluga neovisno o tome plaćaš li iz Hrvatske ili inozemstva. Naknadu za transakcije su izdavatelji računa preuzeli na sebe.

    • Kako se plaćaju KEKS Pay režije?

      Izdavatelj računa u KEKS Pay šalje digitalni račun s pripadajućom uplatnicom iz koje se automatski popunjava nalog za plaćanje. Pristigle račune možeš platiti pojedinačno ili skupno jednim potezom prsta.

    • Mogu li potvrdu o uplati dobiti na e-mail?

      Možeš. Potvrdu o uplati automatski šaljemo na tvoj e-mail. Uz to, potvrdu u svakom trenutku si samostalno poslati na svoj e-mail. Pronađi pripadajuću transakciju u KEKS Payu i u ekranu s detaljima uplate pritisni gumb „Pošalji potvrdu“.

    • Kada će izdavatelj računa primiti novac od moje uplate?

      Izdavatelj računa prima novac naredni radni dan nakon datuma izvršenja uplate.

    • Kojim bankovnim karticama mogu plaćati?

      Plaćati možeš svim debitnim ili kreditnim karticama izdanim u Hrvatskoj ili bilo gdje na svijetu. To su Visa, Mastercard, Maestro ili Diners Club kartice. Uz to, plaćanje je moguće s našeg besplatnog KEKS računa. Klijenti Erste banke mogu plaćati terećenjem svog tekućeg ili žiroračuna.

    • Mogu li plaćati ako živim u inozemstvu?

      Možeš. U KEKS Pay dodaj svoju VISA, Mastercard, Maestro ili Diners Club karticu izdanu u inozemstvu i prilikom plaćanja će tvoja lokalna banka izvršiti konverziju iz lokane valute u eure, a primatelj uplate (izdavatelj računa) će novac primiti u eurima. Od strane KEKS Paya nemaš nikakvih troškova povezanim s uslugom KEKS Pay režije i to se odnosi na plaćanje iz Hrvatske ili bilo kojeg drugog mjesta na svijetu.

    • Što ako ne mogu ili ne želim plaćati svojom bankovnom karticom?

      Ako želiš, kroz KEKS Pay otvori KEKS račun, naš besplatni prepaid račun. Neka ti član obitelji ili prijatelj zatim preko svoje aplikacije KEKS Pay pošalje novac i on će stići na tvoj KEKS račun. Potom sa KEKS računa možeš plaćati KEKS Pay režije, slati novac prijateljima ili plaćati druge stvari kroz KEKS Pay.

    • Mogu li unaprijed zadati nalog da se uplata provede na datum dospijeća računa ili zakazati automatsko plaćanje računa?

      U ovom trenutku to nažalost nije moguće.

    • Mogu li naknadno stornirati uplatu?

      Ne. Ako želiš stornirati uplatu, to ćeš morati dogovoriti direktno s izdavateljem računa kojemu je doznačena uplata.

  • Pohrana podataka i podrška
    • Koliko dugo se čuvaju KEKS Pay režije i pripadajuće uplate?

      KEKS Pay režije (PDF račune) čuvamo najmanje dvije godine i one su ti cijelo vrijeme dostupne, a pripadajuće transakcije 11 godina.

    • Što ako deinstaliram pa kasnije ponovno instaliram KEKS Pay?

      Ako deinstaliraš i ponovno instaliraš KEKS Pay, pristigli računi i povijest KEKS Pay režija će ti ponovno biti dostupni.

    • Kome se mogu obratiti u slučaju pogreške na računa ili uplatnici?

      Isključivo izdavatelj računa je odgovoran za sadržaj poslanog računa i pripadajuće uplatnice. Za sva pitanja se obrati direktno izdavatelju.

    • Tko obrađuje moje osobne podatke?

      Tvoje osobne podatke obrađuju Erste banka, izdavatelj računa te informacijski posrednik u skladu s GDPR-om i svim drugim relevantnim propisima.

Skini aplikaciju i uživaj u slatkim transakcijama!

#SlatkeTransakcije

Često postavljana pitanja

Je li korištenje KEKS Paya sigurno?

Pogledaj više
Keks